tisdag 31 januari 2012

I LOVE STOCKHOLM

Under helgen besökte jag Stockholm med några fina väninnor. Det var första gången som jag flög till Sverige och blev positivt överraskad över hur smidigt det gick. Man flyger ju till Stockholm på under en timme och tåget tar en bekvämt från flygfältet till centrum. Dessutom var vårt hotell centralt beläget intill Hötorget.



Hann med en hel del känns det som även om vi bara övernattade en natt i Stockholm. Cafébesök, bröllopsmässa, shopping och underbart hotellfrukost. Med mig hem kom ett par nya skor, en trädgårdsbok och ett par grytunderlägg av metall. Inte för att nämna kilovis med bröllopstidningar och broschyrer. Det är en av väninnorna som skall gifta sig i sommar, men man kan ju själv också förbereda sig och samla inspiration :)


Här ett litet bildregn över mina favorit klänningar på bröllopsmässans modeshow:












2 kommentarer:

  1. Oj vad roligt att åka på bröllopsmässa. Stockholm är nog alltid lika fint och där finns alltid någo fint att shoppa. Jag tycker det bästa är när allt står på svenska. Den näst sista klänningen tycker jag är finast: ) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag fastnade nästan också mest för den näst sista klänningen! :)

    SvaraRadera