torsdag 12 januari 2012

Har du ändrat om igen?

Tine k Home


Vad tycker ni om bloggens nya utseende? Jag har så svårt att bestämma mig för hur jag skall ha det, men mest beror det nog på att jag så snabbt tröttnar på det gamla och behöver något nytt!

Samma sak gäller inredning i vårt hem. Varje gång vi har gäster över tycker jag att dom säger "du har visst ändrat om sen senast?". Och oftast är det så, möblerna har snart cirkulerat kring alla väggar och hörn :)
Jag tycker om att inreda i olika färgteman, efter julens röd-vita inredning är det just nu brun-lila-rosa nyanser som gäller hemma. Jag är helt förtjust i danska Tine k Homes produkter.



Tine k Home

Tine k Home


 Tyvärr kan man ju inte skaffa allt nytt, men en Tine k Home dyna och några ljuslyktor har jag köpt. Dessa har jag sedan kombinerat med sådant jag har hemma från tidigare.

Soffan hemma med lila Tine k Dyna, ljusrött dynvar från H&M, brunt dynvar IKEA och vitt mönstrat dynvar från Indiska

Tine k Home ljuslyktor och Iittala kivi lyktor i olika nyanser


Så här ser det ut nu, jag får sätta mera bilder då jag ändrat om igen :)
Visst kan man säga att även bloggens utseende just nu är inspirerad av samma nyanser...

2 kommentarer:

  1. Hejps! Jag tycker alla dina teman har varit fina, men denna passar bra till våren,passligt neutral. Jätte fin bröllopsblogg du hittat, härliga bilder.Och du är nog en riktig bagare,jag sku inte orka koka någo i 3 timmar: )Kramis

    SvaraRadera
  2. Visst är bröllopsbloggen härlig, så mycket fint! Kram

    SvaraRadera