tisdag 1 november 2011

Det tar på att fylla 50

Hej!
Nu är jag tillbaka igen efter några dagars paus. Har haft så mycket på gångs att jag inte "hunnit" göra inlägg här. Ett mycket lyckat veckoslut har jag bakom mig då jag ordnade födelsedagsfest tillsammans med en god kompis.

Födelsedagsbarnen som fyllde 50

Före festen hade vi Cake factory hemma hos mig och drack skumppa




På söndagen njöt vi av att få sova en timme extra och lagade gott morgonmål.

Lägg märke till den fina muggen jag gett åt T :)

Efter morgonmålet for vi ut på stan och gick en sväng i Akademen och Argoshallen som de fyllt med juldekorationer. En god pasta blev det även på la Famiglia. Mina fina inköp skall jag visa senare.

Då jag kom hem somnade jag bums på soffan och sov allt för länge för att sedan inte kunna sova ordentligt på natten. Så gårdagen var lite jobbig, men idag är jag tillbaka igen! :)

Trevlig början på november!

4 kommentarer:

  1. Jeee de va så skoj! Ni inspirerade också mig så ja gick också till akademen och argoshallen faktiskt... Nu e de november så nu tycker ja man kan börja sin julfiilis :)

    SvaraRadera
  2. Kanske vi kunde ta en glögg nån kväll? :)

    SvaraRadera
  3. Det var en jätte lyckad fest ni ordnade, och wau så fina kakor det var!..Roligt att se att ljusen kom till användning redan nästa morgon:)!

    SvaraRadera
  4. Tack, ljuslyktorna var jätte fina!

    SvaraRadera