fredag 3 februari 2012

Loppisfynd

I veckan fyndade jag detta handvirkade spetsbandKaivarin Kanuuna. Tre långa band för endast 3€! Speciellt med tanke på att det var handvirkat var jag mycket nöjd med mitt fynd. Jag inreder gärna hemma med både gammalt och nytt och går gärna på loppis, man vet aldrig vad man kan hitta!

Ett spetsband kan användas till mycket, t.ex...

 Pryda en krans, eller som här en gammal glasburk jag hittat på landet som jag förvarar mina kronljus i


eller för att knyta fast gardinen med


Eller varför inte kombinera det med ett glädesplagg!? :)


* * *


Fyndade även en Part Two dunjacka. Den kostade visserligen 20€ men tyckte det var värt det då den såg så ny och fräch ut och var av äkta dun. Har mest långa vinterjackor, så ibland kan det vara bra med en kortare modell. Syns lite dåligt på bilden hur den ser ut, men den har en stor och skön krage.



Känner ni till något bra loppis ställe som ni brukar fynda i?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar