tisdag 28 februari 2012

I väntan på varmare tider...

Vilket snöväder det varit idag! Just som det blivit lite mildare och trottoaren börjat titta fram, kommer det dubbelt med snö ner igen. Det positiva med idag var att jag fick ledigt från jobbet för att skriva på examensarbetet och fick det jag planerat gjort. Inte mycket kvar nu!


För att komma på bättre humör då jag såg snöyran ute tittade jag på foton från förra sommaren. Härliga minnen! Känns som om jag i år väntar extra mycket på våren och sommaren, men kanske det känns så varje år?...

Här några bilder från fjolårets semester:

Med roddbåt runt Björkskär






Vacker solnedgång i Degerby
 
Vackra Fagervik






På besök hos goda vänner i Karkkila



Dublin









Söta Elin & Julia



I Kefalonien, Grekland för att fira mammas 50-års dag



Pojkarna leker med lillasyster





Ännu en vacker solnedgång



Sommaren är nog bäst!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar