tisdag 20 december 2011

Bara några dagar kvar...

Ja, nu är det inte många dagar kvar till Julafton! Jag har haft fullt upp med mina julförberedelser, här kommer ett litet bildregn över vad jag sysslat med de senaste dagarna

På lördagen ordnades den traditionella julfesten med kompisarna. En mycket lyckad fest med god mat, vackra dekorationer, sång, julprogram och dans. Och så limbo förstås :)

Temat för den namnlösa julklappen var i år ekologiskt. Man skulle endera tillverka något själv eller ge bort någon pryl man inte använder. Jag sydde två reflexer av reflextyg och filt. Själv fick jag av julgubben en doftpåse att hänga in i garderoben.

På söndagen tände vi det fjärde ljuset i adventsljusstaken. Så veckorna gått fort!

Snälla Lotta delade med sig av bordsdekorationerna hon fixat för julfesten. Eftersom jag längtar så efter snö spraymålade jag det lilla trädet vitt :) Satt även lite glitter på topparna.

Har tillverkat en del Caramell smycken, dessa armband är till försäljning

Detta Caramell halsband skall min mommo få till julklapp

Jag har sytt julklappar. Vad detta är kan jag visa efter jul, för man vet aldrig vem som läser bloggen :)

Några paket har jag redan paketerat

Och idag har jag tillverkat senap och julmarmelad att ge som gåva.


Lite synd att denna pysseliver kommit till mig först nu, får se vad allt man ännu hinner med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar