onsdag 23 maj 2012

Stortrivs på landet

Vilka fina dagar vi haft nu! Varmt och skönt, händer så mycket i naturen att man knappt hinner med. Häggen och körsbärsträdet blommar och rucolan och rädisorna i min drivbänk har redan börjat titta fram. Gräset växer så jag reda hunnit klippa gräsmattan två gånger, men åtminstone än så länge känns det bara som skön motion.

På helgen flyttade vi ett lass med möbler från Helsingfors så det börjar arta sig! Väntar så på att vår nya säng skall anlända nästa vecka. Hittills har vi legat hopkurade i sovsäckar på soffa. Helt mysigt nog i början men nu vill jag flytta in i sovrummet. Det är en Duxiana säng som på bilden nedan men med ljus beige sänggavel och kjol.

Återkommer i något skede med lite bilder!




2 kommentarer:

  1. ...och idag såg jag hur hon låg och njöt i solstolen när jag körde förbi för att söka A från kalas :)

    Ha det gott,

    <3 Maria

    SvaraRadera
  2. Visst måste man sitta och njuta lite också :) Har varit så härligt väder!

    SvaraRadera