fredag 14 oktober 2011

B som i Blogg

Nu är dagen här då jag bestämt mig för att börja blogga!
För ett par år sedan förstod jag inte mig alls på det här med att blogga, men som tur är har vi rätt att ändra oss. Jag har kommit in i bloggvärlden och idag följer jag flitigt med några favorit bloggar och nu är det dags att själv börja berätta om ditt och datt, det som inspirerar mig och gör mig lycklig. Huvudsakligen skriver jag för mig själv, lite som en dagbok. Men blir förstås glad om jag lyckas fånga någon annans intresse med!

På tal om det där med dagbok hör jag till den kategorin människor som i lågstadiet hade dåligt samvete då jag aldrig lyckades regelbundet skriva i min ljusröda dagbok "som alla andra flickor". Att skriva dagbok kom aldrig naturligt till mig fastän jag önskade att jag gjorde det. Hoppas på bättre inspiration med denna blogg, ett mera kreativt sätt att uttrycka mig. Time will tell!

// Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar